cupfa.ir++ توضیح شماره 2 درباره لغو نشدن بعضی مسابقات 2 - حل مشکلات تلفن همراه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حل مشکلات تلفن همراه
اوج دانش، قدرت تشخیص اخلاقی ونمایاندن پسندیده آن و ریشه کن کردن ناپسند آن است [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   مهم نیست  

سلام مجدد واقعیتش من خودم هم تو همین عضو بودم


و وقتی کلمه مورد نظر رو در همون بازه زمانی ارسال کردم اون مسابقه برام لغو شد


ولی احتمالا شما مدتی که گذشته و مسابقه عوض شده اقدام به ارسال کلمه لغو کردین


و احتمالا ایرانسل کلمه لغو رو دیگه برای اون مسابقه برای شما قبول نداره


شما باید برید تو سایت ایرانسل بخش مسابقات و ببینید اونجا کدوم مسابقات فعال وجود داره


و کلماتی که اون مسابقات رو لغو میکنه رو بفرستید تا شاید فرجی بشه حتما این مسئله رو عمل کنید


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
چهارشنبه 103 اردیبهشت 5
امروز:   1 بازدید
دیروز:   6  بازدید
فهرست
آشنایی با من
لوگوی خودم
حل مشکلات  تلفن همراه
اوقات شرعی
لینک دوستان
آرشیو
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com 
++ ++ ++